Oglumm 1betultan ben cok doktora danıştım çatlamanın önüne gecemezsin catkayan yine catlar sen bol bol badem yagı sür dedi artı hangi eczaneye gitsem onlarda aynı seyi söyledi
Serpilsaltikalp 1betultan badem yağını bende duymuştum. Ama kullanmadım. Tüylenme yapabilir ama. Biraz da genetik sanırım. Yağı boca edip çatlayan da gördüm. Ben hicbirsey sürmedim. Hiç çatlamadı.
KukyFurMama 1betultan Nivea bebe yağı kullanıyorum. Hem ucuz bol bol sürebiliyorum hem de kullanışlı nemlendiğimi hissediyorum. Çünkü cildim çok kuru
Elifyor Ben kakao yağı kullanıyorum şimdilik bir sorunum yok ama ilerleyen zamanlarda olur mu olursa ne kadar olur bilemem badem yağı tüylenme yapıyormuş kakao yağı daha iyiymiş
Prettymomy Kakao ve h.cevizi yağını eritip bir kutuya koydum. Vazelin gibi bir kıvam aldı uygulaması çok kolay oluyor, hemde doğal tavsiye ederim👍🏼
bezelyecik 1betultan bana da doktorum mevita diye bi krem önerdi hyaluronic acid içeriyor. Onu sürüp üzerine bio oil sürüyorum sabah akşam iyi şimdilik 26+4teyim henüz bişey yok. 8 kilo aldım 🥺