Merhaba hanimlr.aslında mahrem konulari pek paylaşmak istemiyorum ama burada pek sakınca göremedim.ben 1 yıl 20 günlük evliyim.Kendimi hazır hissetmedigimden hamile klmak hic istemiyordum .Eşim kendisi korunuyordu.sonra 2 evli )yeni evli birisi 2.çocuğa hamile)arkadaşım ,esin eğer korunursa yumurtaliklarin kurur,içine .....lazım dedi.sok oldum .kimseye soramasigimdan cekingenlik cahillik inandım ve şöyle sordum .ozamn ben hamile kalırım.ama onlar hayır eğer hemen lavaboya gidersen o risk düşer.esimde tam özellikle bu siralalr çocuk çocuk diyordu.neyse ben onları dinledim.ve. 2 3 ay kadar sonra hamile kaldım..ve hazır hissetmediğim için de ağladım.çünkü kayinvalide elde anlasamiyorduk düğün borçları vs..bilimsel olarak da saçma geldi ..ama,sonradan düşününce dahi .sizin yorumlarının nelerdir.yumurtalık kururmu allah için yaa..(ve şu an 6 ay bitiyor şükür bir kizim ilıcak ve iyiki olmuş)😍
Ve sizce artık nasıl korunablirim