Nur0653 Gokceg benim de dolgum düştü inanılmaz ağrı yapıyor biraz karanfil yağıyla idare ettim ama 2 gündür çok Kötü diş doktoruna gittin geçiçi dolgu yaptı kadın Doğum doktoruna sorup yaptıracam onay vermeden yapmıyorlar yarın kontrolüm var
Gokceg Fetiye ben bugün yaptırdım canım doktorumdan yazılı izin belgesi aldım adrenalinsiz lokal anestezi verdiler uyuştu nerdeyse hiç acı hissetmedim. Şu an çok rahatladım hepinize acil şifa diliyorum 🙏🏻
minikkurabiyem2019 Secda bildigim kadArıyla ilk üç ve son üç de pek mudahele etmiyorlar ama dr danıs durumuna göre bakar
Secda minikkurabiyem2019 çok kötüyüm ya sol üst Düşlerimin koku dış eti nasıl acıyor beynine beynime vuruyor resmen bu böyle giderse cildiririm. Ben 2 gündür cildiraçalım 2 saatte bir giriyor ağrı yarim saat geçmiyor zaten karanfil yağı kullanıyorum oda artık fayda etmiyor
minikkurabiyem2019 Secda cok iyi bilirim kafamı duvarlara vurasım gelirdi 😱 sen biran önce dr git ne gerekiyorsa yapsın izinde al kendi dr undan
Secda Nezahatozen yaptım yaptım ama ağrı düzenli olarak tektarliyor ben şimdiden boyleysem sonrasını hiç dusunemiyorum
Nezahatozen Secda birşey olmaz canım devamlı yap bunu ben 3 gün yaptım sonra geçmişti 40+2olduk daha diş agrım olmadi 25 de mi ne olmustu agrim
Secda minikkurabiyem2019 çarşamba günü gideceğim hayirlisiyla o zmana kadar dayanmaliyim daha son bulalım
Secda Nezahatozen inşallah benimde son gece olur bir daha olmaz inşallah sürekli yoğurt yiyorum kalsiyum dengelensin diye
Haticemre21 Nezahatozen cay bardagimj acaba inşallah iyi gelir bende deniyim siddetli degil benmki çok şükür de yakinda siddetlenir
Haticemre21 Secda sormayin benim de hamile kaldım dis ağrım başladı ya kırılmıştı yaptrmadm agrimiyo diye 7 haftaligim bende napcam bilmiyorum
Haticemre21 Nur0653 ne mutlu o zman kurtulcaksinız ben 7 haftalığım bugn sorcaktm doktoruma unuttum o an agri olmaynca gecici falan yapsalar bişey de
Nur0653 Haticemre21 ilk 3 ay ve son3 ay malesef müdahale edemiyorlar diye biliyorum siz yinede dr sorun geçmiş olsun