Deletedmom0043 zzeeyy tuvalet düzenin olsun hergün belli saatlerde tuvalete çık. En önemlisi rahat hissettiğin ortam. Ben kayınvalidemşerde uzun kaldım mı gelene kadar tuvaletimi yapamıyorum, bence biraz da psikolojik,
Fuldenk zzeeyy evet artık gazdan göbrğim 5 aylık gibi şiş herkes ne cabuk cıktı göbeğin dıyor bebek değil o diyorum 😂😂 gecen gün karnıma belime bir sancı girdi ama aklımı yitırdım kötü bir şey olcak diye meğer tuvaletim gelmiş iki günün sonunda😒😒 bir gece önce zeytinyağı içmiştim ama çok fena tabı miden kötüyse deneme bile
Mesa33 Ben yazın sürekli kabızlık çekerim. Yeni bir şey denedim ve faydasını gördüm. 3 kayısı 3 ceviz içini bir bardak sudan biraz eksik suya akşamdan koyun. Sabah suyu içip kayısı ve cevizi yeyin size de fayda eder inşallah. Biraz yerken zorlandım midem bulandı ama faydasını gördüm
zzeeyy Mesa33 ben normalde kabızlık sorunu yaşamam pek gebelikte olabiliyormuş işte..senin tarif de aklımda olsun su acı olmuyor mu cevizden acaba..teşekkür ederim tavsiyen için :)
zzeeyy Esramese şuan tam mevsimi ya ağaçtan toplayıp toplayıp yiyorum kurusunu da yiyorum yine de oluyorum normalde kabız olmam işte biraz korktum durum böyle olunca da:)
Esramese zzeeyy o zamn son formulumu soylim salatalik ye ustune bom su ic 😁 cırcır yapiyo cok taslastiysanda yumusatr
zzeeyy Deletedmom0043 normalde çok düzenliydi işte afedersiniz her sabah çıkardım..şuan zaten bi leylayım Yeni evlendik bebek istiyorduk rabbim nasip etti inş sorunsuz şekilde dünyaya gelir de 🙏🏼 Diğer belirtilerde sorunum yok tek kabızlık
Deletedmom0043 zzeeyy yeni evliysen daha dikkatli ol çünkü vucut hem değişen ortama hem de değişen hormonlara ayak uydurmaya çalışacak. Ben bir yılda 12 kilo aldım 😌 sakın iki kişilik yeme bebek senden beslenmiyor depolardan besleniyor. Kabızsan bide bunlar hep kilo olarak döner sana
zzeeyy Deletedmom0043 yaa hiç sorma ☺️ öyle çok yemiyorum beslenmeme dikkat ediyorum Da Kayseriliyim mantıyı ekmekle yerim ama kilo almam herkes kıskanır 😂 şimdi öyle yapmıyorum tabi meyve ağırlıklı salata ağırlıklı Etimi sütümü kuruyemişimi fln yiyorum sonumu da merak ediyorum açıkçası 🙈çok mutluyum bazen de düşünceli nasıl olacak nolacaklar ..
zzeeyy Fuldenk ayyy ne kötü olmuş..bişeyden tiksinince gerçi isal olurum yağlı yiyince fln yap içmeyi denemedim de 😅midem de gastrit var doktor bulantın kusman var mı diyo bende gastrit olduğu için kusmaya alışık bünyem Hangisinden kaynaklanıyor bilmiyorum beni rahatsız eden durum yok dedim😂
Deletedmom0043 zzeeyy böyle yiyip kilo almayanların çoğu hamilelikte çok fazla kilo alıyor sen yinede tedbiri elden bırakma 😌