shuaysegul Kızlar son adet tarihine göre 32+5 ama bebeğin gelişimi 35+5 görünüyor yani ben bebeğin gelişimine göre erken mi doğurcam ?? doktor bugün erken doğurcaksın demedi ama uyardı sancın kanaman veya suyun gelirse hemen geliyosun dedi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Elena4 shuaysegul 37 haftalıgım ama 41 görünüyor canım ölçümleri yarın muhtemelen dogumu suni sancıyla baslatıcak doktorum kılosu daha fazla ilerlemeden
Ezgib shuaysegul bendede öyle bir durum var ama doktorum kasılmaların çok olur dedi ama erken olur demedi arkadasıminda öyleydi gününde doğurdu
Semre42 shuaysegul benimde 32+3 ama bebek 33+5 olarak onden gidiyor doktorum bebek anne karninda gelisimini tamamlarsa dogumu baslatir dedi erken olablirmis adet tarihine gore tarih verilmesi zaten olasilikmis yani kesin olarak ancak bebek gelisimine bakiliyormus onemli olan bebegin gelisimi canim erken dogablir
Nslhndndr shuaysegul benimde ondeydi gelısım olarak uc hafta ama sonra duzene girdi su an bır hafta onde gidiyoruz normal yanı korkma ☺️
shuaysegul Bu durumu yaşayan veya duyan bilgisi olan varsa yazsın devlet hastanesine gittiğim için kontrol gününü bekliyorum..
shuaysegul Elena4 allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım benimde bu gidişle öyle olcak heralde
Askkokuluyavrum Elena4 kilosu normal mi ? Bana direk sezeryan dedi doktorum benim bebeğimde yaklaşık 4 hafta önde suan da
Efecik shuaysegul evet benim 31 haftalıkken 34 gözüküyordu kafasida 2 3 hafta önden gidiyor dedi zaten 31 de gelmeye çalıştı kanamam oldu keseyi inceltmisti şuan 35 olduk kontrol var bakalım ne olucak
Efecik Merisss valla kendim adına söyleyebilirim ekstra hiç birşey yapmadım hergun yumurta yedim ve kendi mayalarıyım yoğurdu yerdim öğlen kuruyemiş ile birlikte onun haricinde kahvaltı ve akşam yemeği o kadar
Efecik shuaysegul amin cümlemizin inşallah ilaçları birakicaz bakalım bu seferde gelmeyeceği tutar sıpanın 😀
Ozmen06 benimde durum aynı 3 hafta onde gidiyor başı ve gövdesi ayakları haftasıyla uyumlu dedi doktor
Pcoslubiranne shuaysegul valla benim oglum başindan beri öndeydi 37+1 de suyum geldi 4 kilo dogdu oglum.Her bebek bir degil ama benim oglum erken geldi.Zaten iri oldugundan karnim cok kasiliyordu hareket ettiginde.