Drryy Kızlar bir tane kızım var 5 yaşında ve 3 kez düşük yaptım 2 yıl içinde hiç bir sebep bulunamadı 5 tane hastaneye gittim özel dahil genetik testi rahim testi vs hepsini yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı düşüklerim tamamen sebepsiz denildi ve hepsi 5 le 7 hafta arasında düştü bi komşumuz bağlı kadınlarda erkek çocuk durmuyor dedi onun gelmişse aynı ben gibi bi kızı varken 5 kez düşük yapmış doktor da ona demiş erkek çocuk farklı bir hormon salgıladığı için her kadında Durmaz diye yine hamileyim şuan 9 haftalık olduk şuan çok şükür çok güzel gidiyor şimdi diyorum heralde kız Buda böyle bişey başına gelen varmı yada duyan
Bianne Drryy Bunla alakasi bence yoktur. Genetik testlerinizde kan pıhtılaşma faktörlerinize bakıldı mi ya da eşinizin genetik durumuna ve sperm yapısına da bagli olabilir o düşünkleriniz. Hiç bir düşük sebebsiz olmaz ya kromozal çoğalma esnasinda ya da kan faktörünüz ile ilgili ya da sperm yapisi bozuktur o bozuk sperm döllenmiştir kadin vücudu anormal bi gebelikte gebeliği sonlandıracak (düşük yaptiracak) bi yapıya sahiptr
Yusyus5328 Drryy aynı durum annemdede olmustu geçmiş yıllarda 3 tane düşük yaptı hiç birinde sebep söylemediler en son ki düşükte 3.5 aylıktı ve cinsiyeti belli olmustu erkekti erkek bebeklerde düşük yapabileğini söylemişti doktor ne kadar doğru teşhis bilemem tabiki
PrenssAnnesiiii Drryy canm bnde duydum bazı kadınlarda erkek bebek durmaz diyolr ne kdr doğru blmyorm
Semre42 Drryy canim bu tarz seyler tibbi olarak kanitlanmamis bende dusuk yaptim genetik testlermde hicbsey ckmadi doktorum kanda pihtilasma olablir dedi ve su anki gebeligimde kan sulandirici kullandm su an33 haftadaym daha bu hafta biraktirdi. Annenin kaninda pihti olusmasi bebegin kalp atisini durduran basinc yapan bi olay ve oyle oluncada vucut bebegi ölü doku olarak kabul edip atmak icin dusuk yapma olayi gerceklestiriyor.bence bunu bi doktoruna sormalisin
Drryy Bianne hepsine bakıldı sırf bu testler için 14 bin tl para harcadım hatta 5 farklı hastane inceledi 3 ü özel hiç bir bulguya rastlanmadı
Drryy Semre42 işte bende kandada hiç bir sorun yok defalarca farklı hastanelerde kan araştırması yaptırdım ve zaten bir kızım var onda hiç bir sorun yaşamadım arkasından 3 sebepsiz düşük yaşadım şuan bu 9 haftalık oldu iyi gidiyor şükür
Semooshh Drryy doğru söylüyorsun kimisinin sadece oğlu oluyo kimisinin sadece kızı. Genelde aralarda Bi düşük yapınca düşen de çocukların hepsi kızsa erkekmiş falan diyolar yada tam tersi. Demekki öyle bişey var bu neye göre oluyor acaba kadın geniylemi erkek geniylemi alakalı
Deletedmom667 Drryy ben duydum.. anneannemdede erkek cocuk durmuyormus.dusuk yapmış 2 kere.dusun ozamankı ebe soylemıs.nekdr dogru bilemem
Drryy Serpilataman bende duyunca çok şaşırmıştım ama en son bir doktor bunu söyledi inanmaya başladım
Tamam Drryy saçmalık.Ben de durmadı durmadı.şuan erkek bebek dünyaya getireceğim Allah’ın izniyle.o zaman benim de 8 tane kızım gitti,inanmayın böyle şeylere.Allahın nasip ettiği dünyaya gelir
Gamzee21 Drryy valla canım eskiler öyle der, nekadar doğru bilemem. Ama allahın dünyaya yazdığı bir nefesi kimse durduramaz ister erkek olsun, ister kız olsun.. böyle şeylere pek inanmayın derim ama bende duymuştum..
Nurgizemmm Drryy benimde 1 bucuk yasinda kizim var 3 kere dusuk yaprim kizimdan sonra 4. Ye hamileyim suan 7 haftalik domtora sordugumda kan degerlerimin dusuk ve bunyemin zayif olmasiyla alakali dedi cinsiyetle alakali degildir kesinlikle
Simos44 Drryy benim annem de 3 erkek düşük yapmış. Bende bir ve doktorlar çok erken olmasına rağmen erkek demişlerdi o zamanlar çok araştırdım inanmamıştım. Normalde çok saçma gelirdi ama okuduğum makalelerde de şöyle bir şey vardı. yenidoğan yoğun bakımda aynı durumda olan bir kız ve bir erkek karşılaştırıldığında kız bebekler çok bariz bir şekilde daha çok hayata tutunurmuş. Hayatta kalma sorunları Aşma bakımından kızlardaki hormonlar erkeklere oranla çok daha fazlaymış. Anneleri düşününce bedensel güç değil de hayatta kalma bakımından çok daha güçlü olduklarını anlayabiliriz. Dinen de bazı şeyler okumuştum hamilelere musallat olan bir şeyler hakkında o konuda yazmayım ama Amerika’da yaşıyorum burda da bilimsel olarak düşüklerin daha yüksek oranının erkek bebeklerde olduğunu söylüyorlar. Hepsi de bir tesadüf değildir elbette vardır bir sebep..
Drryy Simos44 yani bende tıbba inanıyorum tabiki 2 üniversite bitirdim hurafelere inanmayacak kadar aklım var şükür ama bunun olabileceğine çevremdeki örnekler sen ve dediğin gibi araştırmalarım sonucu olabilme ihitmali var eski zamanlarda özellikle daha fazla aynı sorun benim kayınvalidemdede var 2 tane oğlu var 4 kez düşük yapmış hepsinin cinsiyeti kızmış cinsiyete bağlı hormonlar farklı olduğu için olabiliyormuş