Kızlar Bugün kontrol e gittim 37+1 doktorum kilo alımının yavaş olduğunu geride olduğunu bu Arada 2800 3 3200 falan olması gerekirmiş büyümesi yavaşlamış bebek hareketlerinde azalma yada sancı olurSa gel dedi su daha fazla azalırsa kordon dolanmadı kötü sonuçlara sebeb olabilir dedi nst istedi normal çıktı haftaya tekrar bakalım dedi basına gelen var mı ya çok korkuyorum ya bişey olurSa dua edin 🙏🙏