MinikPrensesAnnesi Kızlaar sunny baby velar yada prego quatro kullananız var mı kullanan yakınınız falan da olur😂 artık kararımı verip almam lazım çocuğum doğmadan😬
Duuyguum MinikPrensesAnnesi ben de araştırıyorum ama bana prego daha iyi gibi geldi netten araştırmalarıma göre
Efecik MinikPrensesAnnesi valla ben travel aldım ama ebebekten canyon aldım 800 tl dedikleri gibi bastona geçilecek zaten 🤦♀️
asli_kerem MinikPrensesAnnesi ben chicco lightway kullandım memnun kaldım. Ama marka ne olursa olsun baston öneririm.
Alarasel MinikPrensesAnnesi valla bn asla tabsiye etmem oldr araştrdm travellar tam bşr oara tuzağı gereçktn bn hiç 1 1 bçk yaşında çocugn travela bindiğini görmedm gep bastona geçilmş yani neyse geneli aynı ölçülerde pusetlerin diye biliyrm satıcı öyle demişti çünkü bi casualn daha geniş gelmişti gözüme o dikkatimi çekti
MinikPrensesAnnesi Alarasel bastonları da en erken oturmaya başladığından zaman kullanabilceksin işte🤷♀️Yoksa haklısınız
Alarasel MinikPrensesAnnesi hayır tam yatar çift yönlü kullanılabln arabaalr var araştrn bnce bi çift pedli içi yenidoğana uygn. Tam baston değil bu arabalar.
Duuyguum MinikPrensesAnnesi benim yiğenlerim ve çevremdekiler travel aldı farklı modellerde üç yaşına basacak olan da var hala kullanıyorlar önemli olan kalitesi bence bende kraft düşünüyorum aslında ama o kadar çok seçenek var ki kafa karışıyor
MinikPrensesAnnesi Duuyguum kraftlar biraz fazla ağır geldi bana hemde bütçem en fazla 2bin😬 dediğiniz gibi o kadar fazla model var ki birine tamam bu diyorum diğerinin farklı modeli dikkatimi çekiyor çocuğum doğacak hala arabamız yok😂
Znmth Duuyguum kraft pro-fit düşünüyorum bende ama puseti küçük yorumları okudum araştırdınız mı siz hiç
Duuyguum MinikPrensesAnnesi alında bastonlarda iyi arkadaşın dediği ben tam yatar bastonlarada bakıyorum ama senin Doğum yaklaşmış puset lazım olabilir ben kış ortasında doğum yapacağım için pek gerekte duymuyorum ay valla bilmiyorum ya 🤦♀️😅
Alarasel MinikPrensesAnnesi herhangi mapazaya gidersnz zatn satıcalar gösterir size tam yatar çift yönlü yenidoğan uyumlu diye bütün markaalrn var diye biliyrm bn. Biz kraft evo olus aldk.
Alarasel Duuyguum biz gene kraftn portbebesini almayı düşündk pusetler çok ağır ya o da gereksz bnce😀🤭
Kuzeyzeynep Efecik aldınız mı arabayı bizim şehirdeki mağazada henüz yok da nasıl araba acaba netten alıcam en kötü ben de merak efiyorum arabayı
CansuCaner Kraft back model bakıyorum ben de kızlar ondan alacağım çok güzel bir arabaya benziyor . Gerçi canlı görmedim henüz ama internetten baktım hoşuma gitti. Şu an da indirimde. Normalde 1500 lira şu an 1000 lira. Siz de bir bakın derim.
Duuyguum Znmth tentesi çok kısa onun dA şimdi baktım da ama hoş kaliteli duruyor ayak korumalığı çok iyi duruyor