Kızlar biraz önce bir başlıkta gördüğüm için yazmak istedim. Kendimi bildim bileli çok kötü adet sancıları çektim hep acillerde buldum kendimi. Kaç tane doktora gittiysem kimse bir şey bulamadı normal dediler hem özel hem devlet hastaneleri. Üç yıl önce evlendim Almanya’ya yerleştim. Yine bir gün çok kötü dayanılmaz agrım oldu ve burada doktora gitmeye karar verdim. Doktor endometriosis olabilir dedi ama ultrasonda görünmezmiş anca ameliyat olacaksın ve varsa temizleyecekler yoksa tekrar kapatacaklar. Ameliyatı oldum artık ağrılara katlanamayacaktım. Yoktur diye tahmin ettim çıkar çıkmaz ilk sorum o oldu. Ve doktordan çok fazla olduğunu bağırsaklar idrar kesemi bile sardığını ve ciddi yerlerde olduğu için hepsini temizleyemediklerini anca ikinci ameliyatla tamamen temizlemelerini söyledi. Ben yıkıldım hiç beklemezsen bebek düşünürseniz ikinci ameliyatlıda hemen olman gerek dedi. Bu sırada beni menopoza sokan üç aylık hap verdi. Bitttiğinde gidip randevu alacaktım. Hap kullandığımdan regl olmuyordum zaten. Doktora gittim ikinci ameliyat için gün aldım. Rutin kontrolü yapalım gelmişken dedi ve sonrasında 8 haftalık hamile olduğumu söyledi doktorda bende şoka girdik. Ve hangi doktora kontrole gitsem hepsi çok şaşırıyor. Şu an Doğuma 10 gün kaldı ve her şey yolunda çok şükür. Demem o ki Allahtan ümit kesilmez. Ben daha bebek planı bile yapmamışken Allahım böyle nasip etti. Ameliyat ve adımlar hakkında merak ederseniz sorabilirsiniz