bende kız bekliyorum çok şükür ne yüzümde kötü anlamda değişim var ne de lekemenmem oldu tabi güneş kremsiz çıkmıyorum evden 2-3 saate bir tekrar sürüyorum eğer dışarıdaysam. bide kızı olucaklar çirkinleşirmiş ben güzelleştim dahada öyle geliyor bana 😅