Daha oncede actim ama kimse yanitlamadi. Fetal eko cektiren varmi aranizda? Ben cektirdim doktor gayet saglikli sadece sah damarini yani tip dilinde ARKUS AORTA goremedim 2 hafta sonra bidaha gel dedi. Kotu birseymi dedi hayir sadece goremedim uzerine yatmis olabilir dedi. Yinede tedirgin oldum. Boyle bi durum yasayan varmi?