Pinar-34 Kızlar son adet tarihim 16 Haziran 17 Temmuz da beta baktırdım 1749 çıktı yarın doktora gideceğim sizce keseyi görür müyüz
gezentianne Pinar-34 17 sinde o değer çıktıysa bugün yani 19'unda 2 katını geçmiştir bir de yarın gidecekseniz çok rahat görünür
Tazeanne0134 Pinar-34 genelde 2000lerde görünür diye biliyorum ama bakar göremezse korkma zaten 5 ve 6. Haftadan sonra görünür kese 🥰
123ege123 Görünmeyebilir. Benim 6. Haftamda görünmüştü betanın 5000 lerin üstüne cıkması gerekiyor sanırım.🤷🏻♀️
Demet-budak Pinar-34 cok nadir sanirim. Bana da ilk karindan bakti görünmedi o yuzden alttan bakti. Alttan bakinca göründü
gezentianne Pinar-34 Eğer zayıfsanız görünür göbek kilo varsa görünmez.Bence boş gebelik falan değil içimden bir ses öyle diyor sapasaglam bebiş olacak 😍 Kötü düşünürseniz kötü olur
gezentianne Pinar-34 Ayrıca vajinal ultrasonun tıbben hiç bir zararı yok (alttan) bebeginiz için baktırın..
Pinar-34 Demet-budak inş ya biraz daha büyüsün DİE gitmedim yoksa heyecandan ölüyorun şuan kaç haftalıksın