Mrvt bende de Hematoloji doktoru aynı şeyi söyledi. 50nin altına inmediği sürece ne bir ilaç ne başka şey verilmez sıkıntı olmaz demişti. Fakat anestezi uzmanı riske girmek istemiyor anladığım kadarı ile. Doktorda aynı şekilde. Benim için genel anestezi ya da epidural sezeryan fark etmez artık. Sağlık bir şekilde kızımla kucaklaşalım evimize dönelim gerisi boş. Rabbim herkesin şifasını versin.