Arkadaşlar 3.gebeligim ve 38+4 günlük hamileyim normal doktor kontrolne gtmstm nstde sanci cikti kontrol etti doktrm 2 cm acilman var rahim agzindada yumusama var dedi eve gönderdi ve aradan 2 gun geçti degisik bisey geliyo nisandr dyorm ama sürekli geliyo ve sancim gelmiyor. Bide asiri mide bulantim oluyo dger cocuklarimda boyle yaşamadım direk suyum geliyodu biliyordm uzun oldu kusura bakmayn lutfen sizce nedr bendeki durum ilk once kanli pihti geldi smdi kahverengiye dönüştü