esraceylan Bende 14 haftalık hamileyim kontrolleri orda yaptırıyorum ama devam edip etmemek doğumu orda yapmak konusunda çok kararsızım sizin doktorunuz hangisi?
Busraoksz esraceylan esra hanıma gıdıyorum ben , memmunum da acıkcası. Devlet baya bir sıkıntı dogum konusunda ıkı gun once kuzenımız dogum yaptı oda yokmus ıkı kısılık odada kalıyor. Kent hakkında da pek ıyı seyler duymadım ama tercıh meselesı