Ezoo ben bebek yagi kullaniyorum su anda ama gebeligimin basindan beri doktorun verdigi hediye kremi kullandim 19.haftamdayim kocaman karnim var ama catlagim yok ve 70 kilo oldum baya kilo aldim ama cok sukur catlak olmadi ama bebek yagini kesin kullan..