GamzeTurkk ayy ne kadar heyecanlı 😍 ilk doğumumda bunların hiçbirini yaşamadım görmedim. Kontrole diye gittim gereksiz yere Doğuma aldılar. Çok isterdim nişanımın suyumun evde gelmesini, biraz evimde sancımı çekmeyi. İnşallah bunda yaşarım 🙏 Suyun gelmediği sürece problem Yok, en iyisini yapıyorsun. Hastanedeki o ortam kötü çünkü. Hayırlı kolay doğumlar inşallahh 🧿