Esranin_pasasi Merhaba hanımlar 26+3 hamileyim 1 hafta önce doktora gittim bebegin kafasında 9 mm aciklik var dedi bugün kontrole gittim 10 mm tam sınıra gelmiş dedi başına böyle bişey gelen var mı çok üzgünüm ya 😭
yagmurkiz Esranin_pasasi yanlış anlamadıysam bildipim kadarıyla beynindr sıvı birikmesi var belli bir sınıra kadar bunun normal olduğunu bişiyorum özellikle erkek bebekşerde daha fazla görülüyor. Zamanla geçme ihtimalii çooook yüksek. Yinede daha açıklayıcı bir doktora gitmekte fayda var
Esranin_pasasi GuelGltkn beyninin sağ tarafında ventekul denilen sivilararin dolaştığı boşluklarmis doktorda pek açıklamadı 😔
GuelGltkn Esranin_pasasi niye aciklamadi ki böyle biseyi size söylemesi lazim devlete mi gidiyosun özele mi
Esranin_pasasi yagmurkiz dediginiz gibi 10 mm kadar normal bizimki tam sınırda geçen haftaya göre 1 mm büyümüş 😥
yagmurkiz Esranin_pasasi bwnim arkadaşım 17leri gördü doğunca ameliyat dediler sonra doğuma kadar azaldı