Merve43 bende iğne vurdum çatlatma iğnesi vurdum iki gğn sonra kasık ağrım oldu 5 gğn sürdü şimdide hiç birşeyim Yok herkes belirtiler yazıyor bende hiç Yok aramıyorum incelemiyorum normal bakıyorum yok ilk gebeliğimde olan belirtileridir hatırlıyorum ama kaç haftaşıkkendi bilmiyorum ilk gebelikti birşey bilmiyordum dikkat etmedim hiç 😂