Hira17 Kızlar nasıl gidiyor ben 8+5 im ama sanki hiç gebe değilmişim gibiyim arada bi ağrı dışında sizlerde durum nedir ?Birde şuan 9 haftanın içinde oluyoruz değilmi
isimsizbebek Hira17 hafta ve gün olarak aynıyız 😁bende de hiçbir şey yok umarım hamileliğimiz hep böyle sakin geçer.
Minnosizmmm Hira17 8+6 olduk bi saate 9a geçeceğiz mide bulantim geçti sadece yanmam oluyor ilk gebeliğim. Bide bugün pantolonumun kemer yeri sıkmaya başladı rahatsız oldum ilk defa halbu ki hiç kilo almadım
Hira17 Ay valla ilk gebeliğim ve ne nasıl hesaplanıyor hiç bilmiyorum 😂Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eder inşallah🙏🏻
nilayy35 Hira17 amin insallah benimde ilk gebeliğim bizde 8+3 olduk buqun rabbim sag saglim kuracaklarımza almayi nasip etsn 🤲🙏
Fusel_yem nilayy35 Sizinle aynı gün inşallah sağlıkla doğup hayırlı evlat olurlar rabbim yardımcımız olsun 👼🏻🙏
secilllll Benim de 8+2 şuan, yorgunluk,halsizlik,uyku var😊Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Hira17 Ya diyorum bi bende mi kusma yok acaba normaldir herhalde bazen hiç bir belirti olmayınca insan tedirgin olmuyor değil
secilllll Hira17 şuan bende de yok kusma şükür 🧿 doktor herkes te mide bulantısı olur ama kimisi çok ağır kimisi çok hafif geçirir bu dönemleri demişti😊
uleKseTop Hira17 her gebelik aynı değildir canım ilk hamileliğimde hiç kusma mide bulantısı uyku yoktu şimdi ikinciye hamileyim ve hepsini birden yaşıyorum bence yat kalk dua et kusmadığına ☺️
Fasulyee54 En güzeli hissetmemek sanırım. Yani ilk zamanlar zaten ağrı, bulantı sancıdan başka bişey hissedebilen yok 😂 bence şu sıra hiçbişey hissetmeyin. Bulantı sancı ağrı hepsi sizi yatalak bir hasta gibi yatağa bağlıyor, Allah yardımcımız olsun
Hira17 Valla ne bileyim insan gerçekten tedirgin oluyor ya ilk gebelik olunca birde yarın kontrole gidicem bakalım ne yapıyor minnoş hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alalım kızlar inşallah🙏🏻🙏🏻