Kızlar 36 haftalığım bi hafta sonra kontrolum var çatal muaynesi yapıp doğuma karar vericez dedi doktorum. Kızım biraz kilolu 3 kilo şuanda. Benim kilom normal fazla almadım ve hantallaşmadım. Hiç istemediğim bisey varsa oda sezaryen doğum . Kendimi hep normal doğum diye odakladım. Bebeği kilolu olup normal doğum yapanlar var mı ?