Sibel92 Kızlar tam 37 hafta olduk ve bugun kaburgama toplanıyor nefesimi kesiyor sanki bıcak saplıyor gibi kasıgımda ve belimde anlam veremediğim bir huzursuzluk var ayaklarımı bacakalrımı hiçbiryere sığdıramıyorum neler yaşıyprum ben böyle
Resiruh043 Benim de karnım çok sertleşiyor sürekli dün kontrolden geldim herşey normal ama bilmiyorum belim agrio sağdan sola dönemiyorum 37+2 yiz bu arada