Dilaemrh Kızlar 2,5 aylık hamileyim. Sizin de aklınızı batıl inançlar kurcalıyor mu? Saçımı kestirmek istiyorum ama yok bebeğin ömrü kısa olur, aklı kısa olur diyenler var. İnanmam batıl şeylere. Ama ilk hamileliğim, heyecanlıyım. Herşeye acaba mı diyorum.
Adves Dilaemrh Vallaj canim cok yazilar okudum batil oldugu soyleniyor ve bazi hocalarla konustum kesebilirsin dedi bazilari kesmessen daha iyi olur dedi ama ilk gebeligimde sac kestormistim 1 aylikken sonra dusuk oldu tabi bunla alakali oldugunu dusunmuyorum ama bu seferkinde kestirmedim yani insanlarin aslinda sacma sekilde beynimize sokmasi bizi ne hale getiriyor saclarim almis basini gidiyor bakimsiz ama.umrumda degil dogumdan sonra kestircem
37aysgl Dilaemrh saç kesmekle bebeğin ömrünü nasıl bir arada tutuyosunuz mantıklı mı sizce kestirebilirsin canım bende hocaya sordum alakası yok dedi sağdan soldan duyunca insan arada kalıyo tabi yeni kestirdim bende
Ayse_Gul Dilaemrh inanmıyorum ama beynimin bi tarafınada yer edinmiş sanki öyle birşey varmış gibi düşünüyorum 🤔
Mevsimbahar Dilaemrh tövbe rabbim yarattığı mucizenin ömrünü kıla tüğe mi biçmiş 😒 koca karı hurafeleri
Esrabrhkl Dilaemrh Hah işte bu yüzden saçımı kestiremiyorum. Bazılarına inanıyorum doğrusu . Saçım popova kadar geliyo doğumdan sonra kesicem olsun ne kadar doğru olmasada kestirmiycem..
Fasulyem22 Dilaemrh valla ben kestiricem hem dökülüyor hemde beslenmiyor. Hurafe bunlar Allah insan ömrü nu bir saca neden bağlasın bana çok saçma geliyor ki zaten araştırdım dini kaynaklardan sakınca görülmez yazıyordu
Sumeyraerva Dilaemrh ilk kizimda da kestim allaha sukur suan 5 yasinda simdi yine hamileyim 1 ay kadar once yine kestim cocuklarimiz omrunu rabbim bilir sadece
Esrabrhkl Ya öylede yani ne olur ne olmaz acele değil ben kestirmek ne kadar uzasa da .. Dedim ya belime kadar geliyo zor oluyo duş aldığım zaman ama yinede kestiremedim 38 olduk biz doğum yakın zaten doğumdan sonra keserim allah izin verirse
Dilaemrh Öyle demeyin kızlar bende asla batıl inançlara inanmayan bi insanım. Ama hamile olunca herşey insanın kafasını kurcalıyor.
Seda05 Dilaemrh malesef ben kestirmek istiyorum. Annem anneannem herkes kestirme bebegin ömrü kısalırmış ne alakaysa artık ben inanmıyorum böyle şeylere etrafımda kestiren var
Dilaemrh Seda05 hep büyüklerimizin demesi kafamızı daha çok karıştırıyor en iyisi inanmamak kafaya takmamak galiba