Eyll_kuzu Selam güzel anneler bu gün bende artık hipertansiyonlu anneler grubuna katıldım doktorum Alfamet tablet yazdı gümde 3 tane kullanmam için ama çok sık tuvalete çıkıyorum kullanan varsa bana bilgi verebilir mi ?