Tugceecann Bade. Oldum olası bade ismi çok güzel gelmiştir bana. Benim bebiş oğlan kız olsaydı bade koyacaktım, akla hep çok güzel ve asil bir kadin geliyor bade isminde 😍
Eminef2161 Koyacağımız isimlerin anlamlarına dikkat edelim kızlar bade içki demek evet kulağa çok hoş ve güzel ama anlamı kötü