Duygucoban Kizlar ayaga kslktigimda sanki bebegim assagiya iniyor hemen kasiliyorum. 2 gun yattim hastanede sanci cikti ama yuksek degildi. Sukur iyiyim ve ciktim ama bu noalmi acaba
muhallebik Duygucoban benim de erken doğum riskim var. Servikal kısalık ve kasılmalarım var. Aynı seninki gibi ayağa kalkıyım iki oda arası yürüyeyim ya da bi 10-15 dk bile yemek için oturayım hemen aşağı iniyor kasıklarıma baskı yapıyor. Mümkün olduğunca yatay kalmak lazım sanırım..
Eliftotree Duygucoban benim de plasentam ilk haftalarda daha aşağıdaydı şimdi rahmin arka duvarında eğer senin de öyleyse ondan olabilir istersen doktorunla bir danış
muhallebik Duygucoban teşekkür ederim, daha önceki yazdıklarından benim durumuma benzettim, sana da çok geçmiş olsun ☺ doktoruna da danışırsın bakalım ne diyecek