beatiful_baby27 Arkadaşlar merhaba bi kızım olacak ve ARMİN ismini koymak istiyoruz fakat biraz tereddütlüyüz çevrenizde hiç bu ismi kullanan birileri varmı farklı anlamları var sizce nasıl bi isim ? Tşkler🙏🏽
GuelGltkn beatiful_baby27 ben almanyada böyüdüm orda bu isim erkek ismi oldugu icin kulagima hos gelmedi