Milos Kizlar çok rahatsızlandim acile gittim doktorum gelmişken cinsiyet bakıp ikili tarama yapalım dedi 13+4dum %90 erkek dedi ense ve burunda sorun çıkmadı şimdi kan tahlili sonuçlarını bekliyoruz inşallah cinsiyet değişmez 🤣
saka36 Ay ne güzel biz girdiğimizde kalp atışı bile dinletmiyorlar. Cinsiyet sordum burda görünmez diyor 🤦🏻♀️
Milos saka36 valla ben çok memnunum doktorum dan yaa bıktım senden diyor ama yapacak bisey yok ilk gebelik heyecanı 🤣