Merhaba, en başından bu yana bebeğim makat aşa duruyor. 33 haftalık olduk ve hala da düzelmemekte ısrar ediyor… doktor 3 hafta daha bekleyelim düzelmezse sezeryan günü vericem dedi… ve ben normal doğum için dua ediyorum 🙏 aranızda bu durumu yaşayan ve sonradan düzelen var mı ve kaçıncı haftada düzeldi?