canselcoban68 Merhaba kızlar, bugün doktora gittik. 9+2 dedi doktor. Kalp atışını dinletti. Ama hiç hareket etmedi, çok sabit duruyordu. Açıkçası ben biraz tedirgin oldum. Aranızdan bu durumu yaşayan oldu mu? Yorum yazarsanız sevinirim. 😊
defne55 canselcoban68 ben kızımın 17 haftasına kadar ultrasonda hareket ettiğini hiç görmedim daha ufacık o çok normal
Tazeanne54 canselcoban68 normal canım ben 10 haftalıkken hareket ettiğini gördüm oda doktor zorla uyandırdı öyle gördük 😃
Mervezngn canselcoban68 bende 10 11 gibi görmüştüm sadece kolları elleri oynuyodu sonrasında zaten bol bol gördük cok şükür
Rbs111 canselcoban68 eeee çok normal 😂😂😂 9. Haftada nasıl bi oynama beklenir ki milim milim oynarlar onu da ben görmemiştim doktor kalp atışını dinlerken bebek hareket ediyor dedi baktım sabitti anlaşılmaz daha . 17. Haftalara bi gelsin zıpladığını görürsün
Menis21 canselcoban68 9 haftalik zaten daha onun henüz kasları gelişmedi ki kollari bacaklari bile yok dogru duzgun nasi hareket etsin anca 12. Haftadan sonra oda belki .
songulce Canım 9.haftada sadece kalp atımını görüyorsun kıp kıp kıp ama minik daha tam olarakelli ayaklı bir şeye bile benzemiyor ultrasonda ☺️ Ben 12.haftada gördüm hareket ettiğini 😊 sabret canım inşallah sen de görürsün zamanı gelince 🙏
fatos41 canselcoban68 normal daha cok küçük inanırmısn 27 haftalık gebeyim bebeğimizi ultrosonda daha net olarak bir defa gördüm hiç görmedim 😞