37aysgl ben kullanıyorum baya önemli sakın kullanmayı bırakma canım bırakmıstım bi ara hatta afedersin ishal simsiyahtı yanında kalsiyum ve kan ilacımda var dişlerim cok kötü durumda benimde ishalin yanında midemi bulandırıyordu mecbur kullanıcam dişlerim de döküldü dökülecek sebebi bu vitaminlerin eksikliğiymiş dişçim ve dogumcum öyle dedi sordum sanırım hap seklindede yokmus o doktor meyvesuyuna falan karıstır mutlaka iç dedi ihmal etme sende kullan