aycan-3807 merhaba canım benim de son 5 bende de bir belirti Yok bebeğin kilosu 39+0 da 3.992 kg idi alttan muayne etti Normale müsait dedi bugün doktora kontrole gittim Çarşamba günün doluyor çarşambaya kadar gelmezse Çarşamba hazırlıklı gel dedi yumuşama bile yokmuş rahimde şuan Suni versem bile boşuna acı çekip sonun sezeryan olur dedi Çarşamba gideceğim bebeğin kilosuna bakacak alttan bakacak gene yumuşama görürse Suni sancı verecek bebeğin kilosuna göre ya da sezeryana alacak gelmesini beklemek demek daha da kilo alması demek :(