Berrasiner Kızçeler ben 10 hafta 5 günlük hamileyim daha ama karnım 4 aylık gibi. Sizce niye böyle oldu? İç karnım dar olabilir mi ondan böyle olmuş olabilir mi?
Kalppp Berrasiner aynen iç karnın dar büyük ihtimalle benim 6 ay olduğunda bile hamile olduğuma inanmıyorlardı iç karnım genişmiş
qulsumdemirci Berrasiner canım bende senin gibiyim karnım aynen 5 aylık gibi bende 12+4 ama karnım hemen çıktı ikiz annesi oluyorum belki ondandır diyorum bu arada sizler de çok acıkıyormusunuz
defne55 Berrasiner öyle şancı yapacak bi gaz olmuyor sadece karnin da şişlik yapıyor belli biz zaman sonra karnin inecek zaten sende anlatsın
Berrasiner qulsumdemirci ben acıkıyorum ama hemen doyuyorum yani hamile değilken daha çok yemek yiyodum, sadece meyve yiyebiliyorum doya doya
Nur___ Berrasiner 10 haftalıkken benim de öyleydi, asıl 15 den sonra çıktı şimdi görmemek mümkün değil 22+4 😂🤗
madl41 Berrasiner o karnın değildir canım şiş oluyor o haftalarda ben de öyleydim şişmişti karnım ama meğer gaz ve ödem birikmiş sonrasında normale döndüm😊
Akademisyenanne Ben de 10 haftalikken oyleydi. Doktora sordum gaz mi dedim. İc karninizdan dolayi boyle dedi. 16 haftaligiz simdi hala karnim buyuk😊
Ozican Berrasiner benim de 12.haftadan sonra büyümeye başladı maşallahım var iç karın dar olayı var cidden
Deletedmom2224 Berrasiner gelir şimdi gazdır o gazcılar hazır ol canım 😂 Ama kendi tecrübemden yola çıkarak benimki de çok erken çıkmıştı ve öyle gaz filan da değildi insan kendi gazını anlar yani heralde hiç de inmedi zaten yavas yavas buyumeye devam etti. Bazıları erken çıkıyor 😊
NihanMine Berrasiner valla ben hem zayıf hamile kaldım hem de iç karnım dar ama 11 de bende dün düzdü şuan 17 haftadayım 14 e hafif belirdi şimdi daha çok belli kızım artık Burdayım diyor 😁
Eceyavuz Bende 2 aylıkken karnım çok fazlaydı seviniyordum karnım çıktı diye ablam o bebek degil vs diyip canını sıkıyordu gerçekten gazmış suan 6 aylığım ve karnım yeni yeni çıkıyor
Mervednr Berrasiner ilk haftalar gaz çok oluyor canım benim 12. Haftada inmişti dümdüz olmuştu karnım 20. Haftada birden çıktı