Ayisigi1 Selam kızlar ya ben bir haftadir sürekli sağda hissediyorum bebeğimin hareketlerini bide erik çok yiyom sizlerde aynı mı durumlar ve bebeğinizin cinsiyeti ne kızım olmasını istiyorum çok geçen hafta devlete gittik göstermedi kendini yaramaz:)
Nur___ Ayisigi1 canım Ekim annesi misin, göstermedi mi hala 🤭😅bende sağda hissediyorum hep ama kız benim ki Kasım annesiyim 🌼
Esesen Ayisigi1 bende hep sağda hissettim ve hala da o tarafta genelde ve erkek😊 erkek bebek genelde sağda olurmuş
Esesen Ayisigi1 valla bende erik çok yedim hatta hiç tatlı aşermedim, bebek hep sağdaydı erkeğim olacak inşallah 😂 hiç inanma tatlı ekşi olayına
Ayisigi1 Nur___ valla 12 haftadan 20 haftaya kadar 3 ayrı doktor erkek dedi en son 24 haftalıkken gittim doktor bacakları kapalı göstermiyo kendini sana kızmı dediler yok erkek dedim bakalım bir ay sonra tekrar gidecem hepte kız hissediyorum nedense hayırlısı 😁🤰🧚♀️
Elifyor Bende genellikle sağımda hissettim kızım olacak inşallah şu anda da zaten kafası sağ tarafta ayaklar sola doğru 😍😄
Nur___ Ayisigi1 anladım canım hayırlısı olsun, ben 15.haftada öğrendim şükür ki gösterdi bizim kız biraz uğraştırmıştı ama 🤭🌼kız erkek inşallah tez zamanda öğrenirsin 🐣yediğim hep erikti benimde şimdi olsa gene yerim okadar ve hep ekşi tüketirim hala da
defne55 Ayisigi1 benimde ilk başlarda soldaydı şuan nerde olduğunu kestiremiyorum sağ sol alt kafasına göre 😂
Ayisigi1 Nur___ bilmiyom tatlıdan çok erik yiyorum ben tatlı yiyince midem bulaniyo gerçi kızıma hamileyken çikolata yerdim bu hamileliğimde hiç yiyesim yok sürekli ekşi canım cekiyo her hafta eşime erik aldiriyom 😁😋
Deniziimmm Ayisigi1 canım bende hep ekşi yedim ve bebiş sağda ama cinsiyetimiz erkek bence pek doğru değil bu tatlı ekşi olayı 😊 hayırlısı olsun inşallah 🙏🌸
Rbysf Benim de Oğlusum sag da hep genelde hareketleri orda cok hissediyorum doğumum da ekim sonu kasim bası insallah🙏