Eymen-2007 Ya ben 29+4 haftalığım bazı insanlar bana elini ayagını hissedersin diyolar ama ben öyle net bişey hissetmiyorum burası orasıdır falan diye sorun bende mi insanlarda mı:)
Nagihanbayrktr Eymen-2007 31 haftalığız bir iki haftadır sağ tarafımda ayağını topuğunu hissediyorum sankim 😍
Ozgehasan Eymen-2007 32+5olduk ben bile bilemiyorum valla😄 sadece bazen karnimda gezelerken bi sertlik hissediyorum herhalde diyorum bu kafasi😊 bilemeyiz yani ben bilmiyorum sahsen
Sevdaliza 38 ci haftadayım ayağını hissedebiliyorum minicik bişey ve çok can yakıcı resmen göbeğime dayıyor 😂😂
Eminehmc Eymen-2007 Bende 29+4deyim ama dediğin gibi anlamıyorum eli mı ayağımı kafası mı hiç bilmiyorum 😂
Efsoo Eymen-2007 ben hiss ediyorum yumruklarini dirseklerini kalbini dizlerini😍😍canimi yakiyo hatta🤭ama guzel bi duygu 35 haftalik hamileyim😁
Efsoo Eymen-2007 isdiyormusun?😁😁😁😁beni cok yakiyo artik uyuyamiyorum.senide o gunler bekliyo hazir ol😀
Eminehmc Eymen-2007 30 eylül gösteriyor ama o zamanı beklemez diye düşünüyorum senin kaçı gösteriyor 😊
Premsesimvaar Eymen-2007 36 haftalığım yeni yeni hissetmeye başladım bazen ayağını tutuyorum gibi oluyor hemen çekiyor ayağını 🤗 erken daha bekle biraz