Merhaba hanımlar ben 26+3 haftalik hamileyim. Hamileligimin 15.haftasinda doktorumuz kızımın müjdeli haberini verdi 😍 hasirliklarimizi yapıyoruz yavas yavas kıyafetler falan. Ama bir gün dolmuşta bir teyzeye yer verdim cok yorgundu biraz durduktan sonra hamilemisin dedi evet dedim. Şöyle bir baktı detaylı dedi ki erkek olacak şaşırdım kız olacak dedi doktorumuz ama dedim kafasını yukarı sallayarak yok yapti. Bugunde bi arkadasima fotograf attim. Senin karnın dik acaba erkek mi geliyor dedi 🤤Sonradan erkek çıkma ihtimali olabilir mi acaba??