Kader12 Kızlar 11 hafta gebeyim. Oturup kalktığımda eğilip kalktığımda güldüğümde hapşurduğumda kasık krampı giriyor. Çok acıyor ağrıyor o anlık hepte sol kasıgıma bıçak sokar gibi. Neden oluyor acaba korkmaya başladım ben.
Simos44 Kader12 Bende aynı haftalar aynı şey oluyor özellikle mide sorunu yaşayıp çıkardığımda falan. Geceleri de vajina da kemikte hissediyorum ağrı. önce gittiğimde normal demişti ama bu sefer yine sorcam. Umarım normaldir hayırlısı olsun
Birkucukumut Canım yınede doktoruna bır sor tabı ama o bebek buyudugu ıcın baskı yapıyor kasıklarına 😊 bunun için doktora sole magnezyum yazar muhtemelen
Kader12 Birkucukumut bana da magnezyum eksikliği gibi geldi ya 🥴 ay dehşet derecede bir ağrı ama gülemiyorum hiç 😞
Kader12 Simos44 bu aralar benimde mide azıttı baya. Yediğim herşey sanki yukarıda boğazımda düğüm olmuş gibi.
Birkucukumut Kader12 canım muhtelemen işte sanada normal dıyecek doktorun cunku ben basından berıdır kasık agrısı yasıyırum bana hala normal dıo doktorum dedıgı tek sey ilaçlarına devam et dıo 😂😂