Dilanserdar Deli gibi kaşınıyorum göbeğim hariç heryerimm çatladı elim sürekli tenimde kaşıyorum saç diplerim bile kaşınıyor benim durumumda olan varmı 🙄
defne55 Dilanserdar ben yaşamadım ama ablam öyleydi kolonya şişesi elinde sürekli kaşınıyordu çok kötü bisey 😐
Neheaaei Dilanserdar bi arakadaşım 29.haftasındayken deli gibi kaşınıyorum çıldırıcam diyordu acaba çatlayacak mıyım derken doktora gitti karaciğer enzimleri yükselmiş o sebeple kaşınıyormuş.. siz de bir baktırın isterseniz
Dilanserdar Neheaaei bi ara heryerimde sivilcelenmeler oldu doktor direk kadın doğuma git enzimlerine baksınlar dedi gititm bişey çıkmadı kolonya sürmüştüm o alerji yapmıştı ilk aylardı az önce intr baktım belirtileri neler bende hiçbiri yokk
elissa Neheaaei doğru karaciğer enzimleri ne baktı r kaşıntı için de kadın doğum ilaç yazıyor ben kullandım çok iyi geldi kaşınma durdu
Dilanserdar Heisenberg 3 aylıkken yaptırmıştım çıkmadı alerji çıktı şimdi ise hiç sivilce bir şey yok ama kaşıntı var
PrenssAnnesiiii Dilanserdar bnce hemen hastnye git canm arkdşm öyleydi bi tahlili yüksek çıktı karaciğer enzimlerimiydi neydi acil sezeryana alındı
Dilanserdar Sabah yaptırdım temiz çıktı enzimler kaşıntı kilo almamdan dolayı vücut deride gerginlik kuruluktan oluşmuş dedi krem verdi iyim biraz