Eminebdk Kızlar bebeğim 3 kilo bana çok çok az geldi ama normal doğumda ısrarcı olduğum için doktor gayet iyi diyor ilk oğlum 41 haftada dünyaya geldi 3.600dü
nurr_kbr Eminebdk bence üzülme cnm ben 35+0 im bugün öğrendim 2 kilo dedi doktor :) 3 kilo gayet iyi bence
d190516 Eminebdk neresi az 3 kilonun benimki 37+3 2900 dü gayet iyi dedi doktorumuz fazla kilolu olsa bile onu bi de doğurması var
Eminebdk Bu arada her hafta kontrole gittiğim için geçen hafta 2.900dü 1haftada 100 gram mı alıyor yanı bebeğim