Gulhann Kizlar Ben 33 haftalik hamileyim.agrilarm oluyr.sabaha kadar uyuyamıyrm.sankii dogum edecm.5 gun once doktora dedim.agrilarn normal oldugunu dedi.acaba kız cocugu oldugu icin erken dogum olabilirmi?
AygyulSina Gulhann sen bence avile doktorunu degistir bunun dogumla hic bir alakasi yok oglum var 38 haftada dogurdum