Minikmucizem111 Alttan ilaç alıp doğum yapan var mı nasıl ilerliyor süreç zorlu mu şu anda hastanede yatıyorum onu koyma ihtimalleri var korkuyorum biraz
CCDGN Minikmucizem111 ayni postu ben actim biraz once bilgili bayan anlatti bi bak istersen postuma, kac haftaliksin
Minikmucizem111 CCDGN Baktım bende sancı olduğunu düşünüyodum uyaranmış ben de sancımın sıklaşmasını çok istiyorum sanırım alıcam
Ssraa Rahim ağzını uyaran bir ilaç düşün alttan yerleştiriliyor. Tamamen acısız, korkulacak hiçbir şey yok. Normal doğum seyrinde ilerliyor her şey. Eğer ki sancıların başlamazsa destek olarak suni sancı verilme ihtimali olabilir
Minikmucizem111 Ssraa Anladım canım korkumu atlattım ama sanırım gerek kalmayacak kendi sancılarım sıklaşmaya başladı çok şükür
Seymanurr 41+0 da yatışım yapıldı sıfır açıklık yumuşama bile yoktu propes ile başlattılar doğumu başlatan bir çeşit hormon olduğunu söyledi ebe ilaç var içinde yani acı bisey hissetmiyorsun benimkini çıkardıktan sonra çok şükür suni sanci ya gerek kalmadan kendi sancılarım başladı ve bir kaç saat içinde doğumum gerçekleşti darısı başınıza kolayca atlatın yavrunuza kavuşun inşallah
Minikmucizem111 Seymanurr Ay ne güzel olmuş maşallah. Ben 41 olana kadar hiç bişey vermeyeceklermiş ne dedikleri belli değil bende çıktım eve geldim sancımı evde çekmek için
AmatorAnne Seymanurr ne kadar sürüyor propesin etki etmesi ve doğuma kadar yeter mi acaba, suni takviyesi gerekir mi diye endişeliyim :/
aysegul1912 Seymanurr benımde çarşamba günü nasipse propes ile doğumum başlatılacak darısı başıma İnşallah sağsağlim kavuşalım 😇 dualarınızı esirgemeyiniz…
Seymanurr AmatorAnne kişiden kişiye değişebilen bir durum bende etki etti ve gerek kalmadı suni sancıya inşalalh sizin de öyle olur
AmatorAnne Başka tecrübesi olan var mı konu hakkında? 40+1 im ve kontrolüm var bugün, doktorun önermesi muhtemel. Ben pek istemiyorum :/