İyi akşamlar hanımlar ben 27 haftalık hamileyim her sene kronik olarak öksürüyorum ve ventolin buhar alıyordum su anda kadın doğum doktoruma sordum ne kullan diyor ne kullanma diyor ama öksürmekten sırtım çok agrıyor artık sizce ne yapmalıyım bebeğime zararı olur mu ? Kullanan var mı