hayatta64 kizlar tam 1 ay oldu Normal dogum yapali lakin bu dogum sonrasi yapilan kesi dikişi hala dusmedi ne kadar surede duser 1 ay oldu normalmi sizde ne zaman dustu bilenler yardimci olabilirmi ?
hunilimom hayatta64 15 günde düşmüştü benim canım kaynamıştır zaten ayna koy bak ne durumda diye benimde 2 tane kalmıştı dikisim çok geç düştü hatta
NurGrlek hayatta64 eriyen dikiş olabilir bendede dikiş falan dusmedi iç dış dikisim epizyotomi dikisimde vardı ama hic düşme olmadı 😊
Seyyid Kızlar acıyomu o dikişler peki idrar yaparken büyük yada küçük affedersinizse normal doğum çok istiyorum ama kesisen dikişten çok korkuyorum bide kesilirken dikilirken hissediyomusunuz acıyomu
Serpilataman Seyyid kesi yapılırken sancıdan hissetmedim acısını dikiş atarken iğne yapıp uyuşturuyorlar sonrasında ilk günler illaki bir sızılama oluyor Ama dayanılmayacak gibi değil yani ben o kadar zorlanmamıştım kişiden kişiye değişir tabi