Edaasik Kızlar dün geceden beri adet ağrısı gibi ağrım var. Arada bi geciyor sonra tekrar geliyor 37 haftalık olduk gecen hafta doktorum heran gelebilir kafası cok aşağada demişdi. Suyum yada nişanım gelmedi. Sizce doğum ağrısımı?
Esramese Edaasik nişan gelene kadar sancilari pek dinlemedi doktr nisanm gelince direk acikliga faln baktrdi hatta yatis bile dedi suni ile bn istemedm hala sapa sağlam ortalarda geziyom😁