10+4 üm bulantım 6.hafta başladı, 9.haftanın sonlarına doğru 2-3 gün çok iyiydim ama 4gün önce tekrarladı serum yiyerek kendime geldim 😕 4 gündür yine her sabah bulantı sadece bugün kusmadım cünkü doktor zofer verdi 4mg. Onu kullandım bugün çok şükür zeytin ekmek yedim biraz iyi geldi 😬 çok zormuş gerçekten. Doktorum 12/16 haftalar arası büyük ihtimalle bitecek dedi. İnşallah o günler gelsin , heryer ve herşey kokuyor