Yesimeliz Kizlar biz kizima henuz oda yapmayi dusunmedik masraflar asiri ama sifonyer hali ve lamba icin ikea ya gidelim dedik. Sizlerden ordan alisveris yapan varmi acaba? Bebek malzemelerinden aldiginiz oldumu??
Ozican Yesimeliz benim evimin eşyaları hepsi ikea koltuk ve halı hariç.Bende bebeğime beşiği ordan alıcam.Sonra da odası için alışveriş yapıcam.Biz yıllardır kullanıyoruz ikea ürünlerini hep şık hem sade.Halı önermem halıları iyi çıkmıyor ablam çocuk odasına almıştı memnun değil.
Ozican Yesimeliz ablam da çocuklarına odasını ikeadan aldı.Memnun gayet.Kuzenimde 1 yıldır beşiği kullanıyor çok memnun.Halı sadece önermiyorum
Burcuaec Yesimeliz karyola yatak yorgan yastık kenar koruyucu ve nevresim takımını ikeadan aldım. Yeğenimde ikea karyolada büyümüştü o yüzden memnunuz. Şimdi şifonyer ve alt değiştirme masası alıcam. İkeadan ben memnunum 👍
Esramese Yesimeliz hem pahali hem kalitesiz oldugunu düşünüyorm ben ikeayi hemen dibimde var ama gidesm bile gelmiyor ne aldıysam elimde patladi
Meelek Halı ve lambalarını tavsiye ederim. Ama dolap vs. ben önermiyorum çokta kaliteli gelmiyor bana kimde görsem kısa sürede kırıldığı söylüyor.
Ozican Yesimeliz fiyatlar kişiden kişiye değişir canım şimdi ikea bana gayet uygun geliyor sitesine girip bak istersen fiyatlarına.Halı için fikrim yok açıkçası
Yesimeliz Esramese yarin bi dolasicam bende canim dogru duzgun bi sifonyer bakicam ama isim yapmis bircok bebek mobilyacisinda bin liraya satiyorlar sifonyer. Bi arastiricam bakalim.