33+2 günlük gebeyim.. 20.haftamdan bu yana sağ gögsümün altında kaburgamın bulunduğu yerde acı şekilde batma hissi oluyor.. Doktorum normal olduğunu söyledi.. Ama bu gün bu acı kat kat arttı.. Bu şekilde olan var mı? Birazcık olsun da geçmesi için tavsiyesi olan var mı canım çok yanıyor ☹️