Gsdebal Arkadaşlar selam 7+6 haftamdayım. Bugün ilk testlerimi yaptırdım. Kan tahlili ve idrar verdim. Fakat sonrasında öyle kötü oldumki . Kan verdiğim için sanırım nasıl uyku bastırdı anlatamam. Sizdede böylemi