Merhaba hanımlar ben tam 37 haftalık hamileyim şu anda pazartesi günü randevumda doktorum alttan muayenede yumuşama olmuş dedi bebekte aşağıya inmeye başlamıştı bugün geceden beri belimde bir ağrı var ve karnım bir yerde toplanıyo sertleşiyo ve hareketle de geçmiyo bebek hareketleri de azaldı sizce neden böyle oluyodur yaşayan var mı bunu 🤔 not: doktorum bir haftaya kadar Doğum başlar dedi.