Merhaba arkadaşlar , bebeğim karnımın sağ yada sol tarafına toplanıyor ve karnım bir süre sertleşiyor , biryandan rahim kasılmam ve adet sancısının çok kısa saniyeli hali günde en az 5 kez hissediliyor. Doğumun yaklaştığı belirtisi diye birkaç yerde okumuştum . Başına gelen var mı ? Doğumu yaklaşan yada Doğum yapan bu belirtileri hatırlayan Çarşamba günü çatı muayenem var ☺️🙏🏻